Naar hoofdinhoud
Home

Hoe lever ik nieuwe stukken aan bij een procedurele onderbreking?

Hoe lever ik nieuwe stukken aan bij een procedurele onderbreking tijdens een avv-verzoek?

Wanneer u tijdens de behandeling van een avv-verzoek een mail ontvangt dat de procedure is onderbroken (PO-mail), dient u de gevraagde gegevens door middel van de link onderaan de mail te uploaden. Wanneer u alleen op de PO-mail wilt reageren, zonder daarbij nieuwe stukken te uploaden, dient u de referentie die onderaan de PO-mail staat in uw e-mailbericht te laten staan. Let er hierbij wel op dat u “beantwoorden” heeft geselecteerd, zodat u naar het e-mailadres van het zaaksysteem mailt. Het aanleveren van aangepaste stukken en/of een reactie op een PO-mail geschiedt dus altijd via de bestaande zaak en niet via het invullen van een nieuw avv-webformulier. Tevens dient u, indien de tekst van de cao is aangepast, de aangepaste cao op grond van artikel 4 van de Wet op de Loonvorming aan te melden als tussentijdse wijziging. Hiervoor maakt u gebruik van het daarvoor bestemde webformulier genaamd “Formulier cao tussentijds wijzigen”.

Overzicht vragen